Kapcsolat

P&M fotó

Cím: 9700 Szombathely,
Vörösmarty M. utca
Telefon:
+3630/350-7772
E-mail:
info.pmfoto@gmail.com


GyIK


1. Hol vállaltok fotózásokat?

Elsősorban Szombathelyen illetve Vas vármegyében vállalunk esküvőket.
Ahol már jártunk:

2. Mikor érdemes foglalni?

Minél hamarabb kerestek meg minket, annál jobb. Főleg ha a főbb esküvői szezonra (május - szeptember) tervezitek a nagy napot. Általában 8 - 12 hónappal előre ajánlott lefoglalni a szolgáltatást, hogy biztosan elérhetők legyünk a kívánt időpontban.

3. Mikor és hogyan kapjuk meg a képeket?

A képek átadása online galériában történik.
Portré-/ gyermek -/ családi fotózás esetén 2 héten belül, esküvő fotózás esetén maximum 60 napon belül kapjátok meg a linket, melyet ti is meg tudtok osztani, illetve innen tudjátok letölteni a képeket.

4. Megkapjuk a nyers képeket is?

Nyers (NEF) képeket nem adunk át, mert az tulajdonképpen egy utómunka nélküli adathalmaz, mely mérete miatt (is) alkalmatlan nyomtatásra illetve webes vagy közösségi média felhasználásra. Szerkesztést követően, nagy felbontásban, JPG formátumban kapjátok meg.

5. Mit kell tudni a páros (kreatív) fotózásról?

Általában 1 - 1,5 órát szoktam javasolni a kreatív fotók készítésére. A beállított képek készítésére a legjobb időszak a naplemente előtti (valamint napfelkelte utáni) időszak, az ún. aranyóra (golden hour). Ekkor a leglágyabbak a fények.

A külön napi fotózás számos előnnyel jár –a hátrányai mellett.

Ha a kreatív fotózás másik napon van, akkor nincs szükség kapkodásra, nem kell aggódni amiatt, hogy csúszik a program. Nyugodtabban, sokkal oldottabban lehet élvezni a fotózást. Kipihentebbek lehettek, ami visszatükröződik a képeken is. Nincs rohanás, így a fotózásra és egymásra tudtok koncentrálni. Az esküvő napja általában szoros időbeosztással telik. A külön napon történő fotózáshoz külön fel kell készülni (smink, fodrász, stb), ami macerásabb, ezért is választják sokan az aznapi fotózást, szűkösebb lehetőségekkel.

6. Milyen technikai szükséglete van a fotósaroknak?

3x3m szabad területre, 220 voltos dugaljra és egy-két asztalra van szükségünk a kellékek kihelyezéséhez.

7. Van személyzet a fotósarok üzemeltetéséhez?

Igen, a kiszállítást, telepítést Péter végzi, Móni pedig gondoskodik a vendégeitekről, valamint a fotóalbum "megalkotásában" és a gép kezelésében is segítséget nyújt.


Kapcsolódó galéria




Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
P&M fotó - Magyar